عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

اگر یک روز مردم

اگه یه روز من مُردم و تو منو دوست داشتی پنج شنبه ها بیا سرِ مزارم و گلِ سرخی رو روی قبرم بذار تا همیشه اون گلی که بهت داده بودم رو به خاطرم بیارم ... ولی... اگه تو مُردی ... من فقط یک بار میام مزارِت .. میام و اون دسته گلِ سفیدِ مریم رو که با خون خودم سرخشون کردم ، برات هدیه میکنم وعاشقانه کنارت جون میدم تا بدونی هیچ وقت تنها نیستی

نظرات 2 + ارسال نظر
دختری از مشرق آرزوها شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ب.ظ http://formyramin.blogsky.com/

سلام...
نوشته ی زیبایی بود. ممنونم از لینک.
من آپ کردم. خوشحال میشم بهم سر بزنید...
باید برامون دعا کنید...
در ضمن اگه میشه عنوان لینک بلاگ من رو به (عاشقانه های دختری از مشرق آرزوها) تغییر بدین...
ممنونم.

م. تنها دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ http://mtanhasiavash.blogfa.com

سلام دوست هموطن عزیز
ببخشید اگه پر حرفی می کنم...
ولی باور کنید این مطلبو که خوندم...
بازم غرق در خاطراتم شدم...
آخه می دونید یه شاخه گلی سرخی رو که بهم داده هیچ وقت از یادم نمی ره و اگه به من سر بزنید در حرفهای ناتمام ۲ این مطلبو گذاشتم...
بازم می گم ... بیشتر مطالبت حرفهای دل منو می زنه...
اگه عشقی پاک در قلبتون هنوزم زنده باشه و با هر تپش قلبتون یاد اون عشق پاکتون رو زنده نگه داره مطمئن باشید اگه از این دنیا بریم و مرگ ما را در دامان خودش بگیره با عشق ابدی زنده خواهیم بود ...
از خدا می خوام که به شما و خانواده محترمتون سلامتی و شادی عطا کنه تا همیشه و عاقبت بخیر بشید....
باعث افتخارمه اگه به من سر بزنید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد