عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

غم دل

 

اگرخواهم غم دل با تو گویم جا نمی یابم

اگر جایی کنم پیدا تو را تنها نمی یابم

اگر یابم تو را تنها و جایی کنم پیدا

                                                            ز شادی دست و پا گم می کنم هرگزنمی ایم

نظرات 3 + ارسال نظر
ممد چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:42 ب.ظ http://397.blogsky.com

وبلاگت خوبه به وبلاگ منم سری بزن

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ب.ظ http://397.blogsky.com

دل من یه قفله اما دست تو مثل کلیده

می خوام از تو بنویسم کاغذ ام همش سفیده

یه سوال عاشقونه بگه هر کسی می دونه

اونکه دادم دل و دستش چرا دل به من نمی ده؟

چقدر دعا کنم من خدا رو صدا کنم من

دست من به آسمونه نیمه شب دم سپیده

گفتم از عشق تو می خوام سر بذارم به بیابون

گفت تو عاقل تر از اینی این کارا از تو بعیده

التماس کردم که یکشب لا اقل بیا تو خوابم

گفت که هذیون و تموم کن انگاری تبت شدیده

گفتم آرزو دارم تو مال من بشی یه روزی

گفت تو این دنیای بی رحم کی به آرزوش رسیده؟

اونی رو که دوست نداری دنبالت می یاد تا آخر

اونی که دنبالشی تو چرا دائم ناپدیده؟

تو از اون روزی که رفتی دل من دیوونه تر شد

رنگه من که هیچی زیبا رنگ آسمون پریده

سرنوشت گریه نداره خودت اینو گفتی اما

تو دل من نمی دونم جرا باز یه کم امیده

تو منو گذاشتی رفتی اما می خوام بنویسم

چقدر واسم عزیزه اونکه از من دل بریده


بابا با حال به وبلاگ منم سری بزن

هم و ها پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ب.ظ http://gozargahh.blogsky.com/

سلام
مثل اینکه دیروز خیلی پرکار بودی
قشنگ و با احساس بودند

اومدم بگم آپ کردم دوست دارم نظرت رو بدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد