عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

اینهم یه سری نوشته های جالب

آنکس که می گفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من امده باشد رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها همان اوازی بود که من گمان می کردم میگوید: دوستت دارم.

 

اگه یک روز یکی در دلت رو زد، سعی کن قبلش آیفون دلت رو تصویری کرده باشی... چون اگه نبینیش و وارد دلت بشه، دیگه نمیتونی بیرونش کنی. چون مهمون حبیب خداست...

 

موقعی که میخواستمت میترسیدم نگات کنم , موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم , موقعی که باهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم , موقعی که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم , حالا که عاشقت شدم میترسم از دستت بدم

 

 

اگر کسی گفت دوستت دارم لازم نیست توهم به او بگویی که دوستش داری .اگه عاشقت شد سعی نکن عاشقش بشی . اگه گفت همه ی زندگی منی سعی نکن همه ی زندگی اش باشی چون یک روز میاد میگه ازت متنفرم اونوقت تو نمی تونی ازش متنفر باشی

 

 

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبیم شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریم

 

 

اگه با تو بودن اشتباهه اگه تو رو خواستن اشتباهه اگه عاشق تو بودن اشتباهه اگه برای تو مردن اشتباهه پس تو قشنگ ترین اشتباه زندگیمی

 

 

گر می دانی در این جهان کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت تغییر می کند! وصدای قلبت آبرویت را به تاراج میبرد ، مهم نیست که او مال تو باشد ، مهم این است که فقط باشد : زندگی کند ، لذّت ببرد ونفس بکشد

 

 

زندگی قشنگه اگه با تو باشه... مرگ قشنگه اگه برای تو باشه... دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه... من قشنگم اگه با تو باشم اما تو هرجور که باشی قشنگی
 

 

زندگی گل زردی است به نام ( غم ) فریاد بلندی است به نام ( آه ) مروارید قلتانی است به نام ( اشک) و آیینه ای شکستنی است به نام (دل(

 

 

دنیا را بد ساخته اند؟؟؟......... کسی را که دوست داری،تورادوست نمی دارد. کسی که تورا دوست دارد ،تو دوستش نمی داری اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است . زندگی یعنی این

 

 

توی جهنم می بینمت ! تو به جرم اینکه قلبمو دزدیدی منم به خاطر اینکه خدا رو ول کردم تو رو پرستیدم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد