عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

کاش نمی فهمیدی

کاش نمی فهمیدی هیچوقت که چه قد دوست دارم

کاشکی چشمات واسه یک روزم شده هوای چشمامو میکرد

کاشکی از لحن قشنگ اون صدات

نمیخوندم که همه اون عاشقونه گفتنات

فقط و فقط به خاطر منه

آخ چه قد دلم میخواست که عشقتو

واسه یک لحظه شده از توی چشمات بخونم

اما تو مخمل ناز اون چشات

همه چی پیدا میشه جز عشق من

دیگه هیچوقت نمیخوام بهم بگی

نفسات هنوز به خاطر منه

نفسم دروغ نگو من نفساتو میشناسم

توی حرم نفسات

هر دلیلی میتونم پیدا کنم به جز خودم

نازنینم میدونم دلت یه جای دیگه گیره ولی راستشو بخوای

هیچکی جز من تورو اندازه جونش نمیخواد

میدونم میدونی که تمام زندگیم شدی

اما این یادت نره زندگیمو وقتی میخوام

که منو بازی نده

اگه بازی بخورم

تورو با زندگیمو یه جا به آتیش میکشم

نه بابا نترس عزیزم برو کارتو بکن

اگه بازی بخورم

تنها چیزی که به آتیش میکشم خاطره های خوبته

آخه تو یه روزی زندگیم بودی

عزیزم دوست دارم حتی اگه تو قلب تو

دیگه جایی واسه من نباشه

آخه من هنوز همونم که بهت گفته بودن

نازینم هر چه هستی باش اما باش

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سیاوشی جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 ق.ظ http://mohbat.blogsky.com/

سلام هم اسم خودت اولش ممنون از اینکه عاشقانه ها رو تو لینک بکست گذاشتی دومش متنتو خوندم خیلی قشنگ بود واین از کم لطفی دوستان بوده که نظر ندادن چون همه بلا نسبت جفتمون عاشق وبلاگ دختران هستن( البته به دخترای عزیز هم بر نخوره چون ما مکمل هم هستیم ) و هزار جور نظر میدن برای نوشته هاشون منم یک عاشقانه جدید نوشتم خوشحال میشم بیایی و نظرتو بگی عنوان پستش هم تنها یادگار از خاطره تو... شاد باشی کم لطفی نکن بهم سر بزن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد