عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

من خیلی خیلی تنهام....

یه روز بهم گفت: می خوام باهات دوست بشم.اخه میدونی من اینجا خیلی تنهام....

بهش لبخند زدم و گفتم: اره میدونم. فکر خوبیه . منم خیلی تنهام....

یه روز دیگه بهم گفت: می خوام تا ابد باهات بمونم. اخه میدونی من اینجا

خیلی تنهام....

بهش لبخند زدم و گفتم: اره میدونم. فکر خوبیه. منم خیلی تنهام....

یه روز دیگه بهم گفت: می خوام برم یه جای دور.جایی که هیچ مزاحمی

نباشه. وقتی همه چیز حل شد 

تو هم بیا اونجا. اخه میدونی من اینجا خیلی تنهام....

بهش لبخند زدم و گفتم: اره میدونم. فکر خوبیه. منم خیلی تنهام....

یه روز تو نامه برام نوشت: من اینجا یه دوست پیدا کردم. اخه میدونی من

اینجا خیلی تنهام....

براش یه لبخند کشیدم و زیرش نوشتم: اره میدونم.فکر خوبیه. منم خیلی

تنهام....

یه روز دیگه تو نامه برام نوشت: من قراره با این دوستم تا ابد زندگی کنم.

اخه میدونی من اینجا خیلی تنهام....

براش یه لبخند کشیدم و زیرش نوشتم: اره میدونم .فکر خوبیه . منم خیلی

تنهام....

حالا دیگه اون تنها نیست و از این بابت خوشحالم و چیزی که بیشتر از اون

خوشحالم میکنه اینه که هنوز

 نمیدونه که من خیلی خیلی تنهام....

 

نظرات 3 + ارسال نظر
صدر دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:38 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
.... تنها چیزی که از جملاتش نمیشه خوند « تنهایی » هستش!
آدم های تنها ؛ تنهاییشون و نمی گن!
پس تنها نبوده!
تنهایی بوده!
موفق باشی
صدر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:52 ب.ظ http://mah-setare.blogsky.com

چقدر قشنگ بود و ....
موفق و شاد باشی

محبوب سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:51 ق.ظ http://shahrzadeparishani.blogfa.com

سلام خوبی؟
هر جا باشی به خدا ت میسپارم
فکر من نباش دیگه اخر راهم
توی لحظه های من وقتی که تنهام
من وغصه حرفا داریم اخه با هم
متنهاتون خیلی قشنگه ممنون که بهم سرزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد