عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

مونس من

عشق گفتم:تا تورو دارم تنها نیستم

منو تنها گذاشت و رفت..

. به احساس گفتم: تا تورو دارم تنها نیستم

منو تنها گذاشت و رفت...

به وفا گفتم:تا تورو دارم تنها نیستم

اونم منو تنها گذاشت و رفت...

ولی وقتی به تنهایی گفتم:تا تورو دارم تنها نیستم

موندو هم دم و مونسم شد

نظرات 1 + ارسال نظر
محبوب سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:44 ق.ظ http://shahrzadeparishani.blogfa.com

سلام خوبی؟
توی قلبت جایی واسم نیست نمی گم کسی رو داری
اما دیگه باورم شد که میخوای تنهام بذاری
دیگه دستات و ندارم دیگه چشمات مال من نیست
اون نگاه جستجو گراین روزا دنبال من نیست
نمیگم داری میگردی دنبال یه عشق تازه
اما کوله باروبستی در به روی کوچه بازه
تومیگی من نمیدونم که گناه من چه بوده
اما هر دلیلی باشه واسه رفتن تو زوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد