عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

اگه یک روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنش

چشمات و ببند و اون لحظه ای که اون کنارت نباشه رو به خاطر بیار

اگه چشمات خیس شد بدون داری به خودت دروغ میگی و

هنوز دوستش داری

 

نظرات 2 + ارسال نظر
someone یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی را در پیش داشته باشی
شادی و سلامتی را برات آرزو می کنم

یاسمنگولا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:44 ق.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

دروووووووووووود عزیززززززززززز
اووووووووووووووووووول شدم
ببین به این راحتی ها هم که می گی نیست
بعضی وقتا آدم اشکش نمیاد اما بعدا می فهمه چی رو از دست داده
راستی سال نو مبارکککککککککککک

***************************
بهار بهار صدا همون صدا بود

صدای شاخه ها و ریشه ها بود

بهار بهار چه اسم آشنایی

صدات میاد اما خودت کجایی

وا بکنیم پنجره ها رو یا نه

تازه کنیم خاطره ها رو یا نه

بها اومد لباس نو تنم کرد

تازه تر از فصل شکفتنم کرد

چقدر دلم فصل بهار و دوست داشت

وا شدن پنجره ها رو دوست داشت

بهار اومد برفا رو نقطه چین کرد

خنده به دلمردگی زمین کرد

بهار اومد با یه بغل جوونه

عید و آورد از تو کوچه تو خونه

حیاط ما یه غربیل، باغچه ما یه گلدون

خونه ما همیشه منتظر یه مهمون

بهار اومد پنجره ها رو وا کرد

من و با حسی دیگه آشنا کرد

یه حرف یه حرف حرفای من کتاب شد

حیف که همش سوال بی جواب شد...

***************************
دریاب دمی که با طرب می گذرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد