عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

عشق

عشق رازی است مقدس

برای کسانی که عاشقند

عشق برای همیشه بی کلام می ماند

اما برای کسانی که عشق نمی ورزند

عشق شوخیِ بی رحمانه ای بیش نیست

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
نوشته زیبایی بود..
عشق برای همیشه بی کلام می ماند
شاید سکوت کلام عشقه..

[ بدون نام ] جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ق.ظ http://sfandiary.blogsky.com

تو مهربان تر از آن بودی که من همیشه گمانم بود
همین همیشه‌ی نفرینی- همیشه رنج جهانم بود
بگو! اگر نه به میل من، دلم ز راست نمی‌گیرد
همیشه هرچه تو می‌گفتی- من اشتیاق همانم بود

حسین جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.eskan.blogsky.com

فریادی در دل شب

درد بی پروا به درونم نشانه می رفت و اشک ناگاه در سراشیب قله چشمانم ، بی پرسش از یادم ، رهسپار طریقش بود ... روزگار عمرم بر همین منوال ، پرپر شدن گلهای خاطراتش را نظاره میکرد ...

روزها و ساعتها در این وادی بی مانند ، غافل از تندیس خاطراتم ، گام بر می داشتند و می رفتند ... تا که آن شب ، به ابدیتی راستین ، متولد گردید ...

آن زمان که فریادی در دل ظلمت شب ، سکوت بی پایانم را به نجوایی پر ز آرامش بی سرانجامش ، در هم شکست و کلامی که تا آن شب یارای باز گفتنش را نداشت ، بر زبان جاری نمود ...

کلامی که پژواک ترنم انفاسش را ناله هایی سوزانتر از آن آتشی که بر جانم رسوخ کرده بود ، به نسیمی پاکتر از اشکهای شادمانیش ، دلنواز دیدگان بر هم خوابیده ام میکرد ... که سرانجامش جان سپردن در آغوش ظلمت شب بود که زمزمه حضورش را بر صفحه خاطرم نقش میداد ...

صبر متولد گردید تا پلی باشد برای دستیابی به تندیس عشقی از بارگاه الهی ، یا ربا ... اکنون کــه ریسمان این خلقت زیبایت به انتهایش نزدیک می گردد ، بر جـان خسته ام مرحمت فرما ، تا جان سپردن در آن ظلمت شب ، همان تندیس را به درونم رهسپار گرداند ...

حق یارت

حضرت عشق --** روزبه **-- جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

چشات گفتن که بشکن ! من شکستم شک نکردم...هزار بار مردمو؛ می میرمو باز ترک نکردم...شک نکردم !...خیال کردم بری میری از یادم...تو رفتی و نرفت چیزی ار یادم !‌...تو رفتی تازه عاشق تر شدم من...از اونی ام که بود بدتر شدم من...!؟!
--------
درود !
امیدوارم که حالت خوب باشه
بعد از یک ماه دوری از نوشتن بالاخره
میخونه ی **حضرت عشق** به روز شد
منتظر قدم گلباران و گرمت هستم
قربانت
فعلا...
------ یا حق ! ---------

مریم جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ب.ظ http://royayelabkhand.parsiblog.com

سلام .
من با یه مطلب جدید به روز هستم

خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی

منتظر حضور سبزت هستم ....[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد