عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

دیشب

دیشب چشم هایم را بر هم گذاشتم

و آرزویی در دل کردم ...

آرزویی هر چند بچه گانه...

هر چند از روی دل...

هر چند ...

می دانم ممکن است به آرزویم نرسم

ولی حتی اگر به آرزویم نرسم!

من تا آرزوها و هر جا که درها را باز کنی

با تو هستم و خواهم بود

هرگز تو را فراموش نخواهم کرد

حتی اگر فاصله ها باعث دوری دیده ها گردد

همیشه در دلم خواهی ماند

جایی که جای هیچ کسی نیست بجز تو

و هیچ کسی نمی تواند جای تو را در دلم بگیرد...

نگاهت در یاد من همیشه جاوید است..

برای همیشه...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ب.ظ http://aliveLove.blogsky.com

فقط می تونم بگم کاش بفهمن چقدر منتظرشونیم!!!

**..venouse..** یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.venouse.blogfa.com

طلسمو باید بشکنیم ما هم بشیم مثل همه

حالا که بی وفاییه ما بی وفا تر از همه

هیچ کسی غیر از خود مابه داد ما نمی رسه

عاشقی ها رو هم دیدیم یه هوسه یه بار بسه

عاشقی تو دوره ی ما والا سر و ته نداره

چیز به این بی ارزشی چه چه و به به نداره

کویر خشک دلمون دیگه زده هزار ترک

غم دیگه بسه نازنینهر کی نموندش به درک

چاکر هر چی با مرام مخلص هر چی با وفا

در بدر و هلاک یک همدم پاک با صفا

خلاصه اینکه نازنین گذشته ها رو بی خیال

پرواز و عشقه با وفا حتی بدون پر و بال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد