عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

مطمئن باش برو
ضربه ات کاری بود
دل من سخت شکست
و چه زشت به من و سادگی ام خندیدی
به من و عشقی پاک
که پر از یاد تو بود
و به یک قلب لطیف
که خیالم می گفت:
تا ابد مال تو بود
تو برو
برو تا راحت تر تکه های دل خود را
سر هم بند زنم
 
چه زیبا! گفتم دوستت دارم؛ چه صادقانه پذیرفتی
چه فریبنده آغوشم برایت باز شد
چه ابلهانه!  با تو خوش بودم
   چه کودکانه ! همه چیزم شدی
       چه زود به خاطر  یک کلمه مرا ترک کردی
          چه ناجوانمردانه! نیازمندت شدم
         چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد
چه بیرحمانه!  من سوختم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ب.ظ http://jenabsarhang.blogsky.com/

سلام سیاوش عزیز بی نهایت زیبا و دلنشین بود واقعا لذت بردم و بهت تبریک میگم . امیدوارم باز هم سعادت بشه بیام پیشت.
اینم دعوت نامه اگه دوست داشتی به غربت منم سری بزن . بی نهایت خوشحال می شم با هم در ارتباط باشیم .
دعوت نامه
خاطرم هست هنوز از یادم نمیرود...مگر میشود تو را از ذهنم دور کنم ..حضورت سبز بود و نفست بوی آشنائی میداد در این روزگار پر از فجایع... .چه کنم ..؟ما هم دل بسته ایم به این دنیای مجازی...و حقیقت را در کلمات و جمله های تو جستجو میکنم ...این دوستییهاست که بی دریغ است ...خوب است ..دلنشین و گوارا است ..حتم در بیرون از اینجا نمیتوانستیم این قدر بی آلایش دل ببندیم ...اینجا که هستم آزادم ..هراسی از داوری ندارم ...پس ببین چه راحت میگویم و میگوئی ...بی تکلفم ...دست و پایم را گم نمیکنم ..هول نمیشوم...و چه ساده بهم عادت میکنیم ..خو گرفتنی بس ماندگار ...ماهیها را دیده ای که در رقص روی موجها با هم آشنا میشوند ...دیده ای ؟
بیا فرض کنیم که ماهی هستیم ..فرض که ایرادی ندارد ..خیال میبافیم و زندگی میکنیم...رسم و رسوم را بلدیم...در پس سلام تو هیچ توقعی نیست و این زیبا ترین سلامهاست ...بیا دوست من ..همدم من..آشنایم...نگذار بیش از این منتظرت بمانم ..دلم را شاد کن با آمدنت و نوشتنت حتی یک حرف...نیاز به خوانده شدن دارم ...همدلی و یکرنگی این است آرزوی من ..تو ..و او ...
دستانت شکوفه بزند چونان باغی پر ازگل ...دلت از هر چه اندوه خالی ...و فکرت روشن و پر نور باد...امید که وقتی آمدی میزبان لایقی باشم...

علی سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:32 ب.ظ http://eshgh-1.blogsky.com/

خیلی خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد