عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

جمله اخر

 

تویی که دل دل میکنی  هنوز
هیچ حواست هست که برگ ها خیلی وقت است روییده اند و و
گاه رفتنشان است؟
من خود را با آنها روی زمین می اندازم
 
شاید هم شاید همراه طبیعت دوباره از نو روییدم نه!
چگونه می شود فهمید پس از سقوط چه چیز انتظارت ر امی کشد کشد؟
فرق چندانی با همه نداری! فقط می دانی که همه این راه را می روند و تو هم!
من تصمیم خودرا گرفته ام
سقوط همیشه ابتدای اوج است
این بار شاید
سقوط فقط سقوط است
اصلا
بگذار فلسفه نبافیم
من در اوج بودم و حالا سقوطم مقدر شده  
مثل یک قانون طبیعی
کوتاه بود........لحظه اوج چه تو از فلسفه متنفری پس
فقط یک جمله دیگر می گویم
.دوست دارم با اهنگ عبورتو ( تنها تو تو بر من بوز)
به زمین برسم
دریغ که نمیکنی؟؟؟؟

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست پاییزی دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:04 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
ممنونم که سرزده بودید..
مطالب وبلاگتون جالبه٬ با اجازه لینکتون میکنم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد