عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

آرزو دارم ..............

آرزو دارم ..............

آرزو دارم فراموشت کنم اما چگونه؟

از نهیب سینه خاموشت کنم اما چگونه؟

آرزو دارم در آغوشت کشم بی محابا اما چگونه؟

دستهایت را بگیرم پیش چشمانت بمیرم

زلف خودرا همچو پوشت کنم اما چگونه ؟

سر به دامانت گزارم تا که جان در سینه دارم اما چگونه؟

خواب نازی کنج آغوشت کنم اما چگونه ؟

 اما چگونه    چگونه؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ق.ظ http://photo7.blogsky.com

سلام
شرمنده که دیر شد

باز هم سر بزنید

venouse پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ق.ظ http://www.venouse.blogfa.com

دیشب چشم هایم را بر هم گذاشتم

و آرزویی در دل کردم ...

آرزویی هر چند بچه گانه...

هر چند از روی دل...

هر چند ...

می دانم ممکن است به آرزویم نرسم

ولی حتی اگر به آرزویم نرسم!

من تا آرزوها و هر جا که درها را باز کنی

با تو هستم و خواهم بود

هرگز تو را فراموش نخواهم کرد

حتی اگر فاصله ها باعث دوری دیده ها گردد

همیشه در دلم خواهی ماند

جایی که جای هیچ کسی نیست بجز تو

و هیچ کسی نمی تواند جای تو را در دلم بگیرد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد