عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

سهراب

چتر هاراباید بست 
زیر باران باید رفت
فکر را خاطره را زیر باران باید برد
 
با همه مردم شهر زیر باران باید رفت
دوست را زیر باران باید دید
عشق را زیر باران باید جست
 
زیر باران باید چیز نوشت حرف زد نیلوفر کاشت
زندگی تر شدم پی در پی
زندگی آبتی کردن در حوضچه اکنون است

سهراب سپهری

 

نظرات 1 + ارسال نظر
sarve.tanha چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ب.ظ http://sayeye-haghighat.blogfa.com

من صدای نفس باغچه را میشنوم-و صدای ظلمت را،وقتی از برگی میریزد-و صدای صاف ،باز و بسته شدن پنجره ی تنهایی-و صدای پاک،پوست انداختن مبهم عشق- من صدای قدم خواهش را میشنوم-و صدای،کفش ایمان را در کوچه ی شوق-و صدای باران را،روی پلک ِ تر ِ عشق-من به آغاز ِ زمین نزدیکم-نبض گل ها را میگیرم-آشنا هستم با ،سرنوشت تر ِ آب،عادت سبز درخت-روح من در جهت تازه ی اشیا جاری است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد