عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

نشانیه تو

تورا دوست میدارم هم قسم

 باز هم امروز در دلم دردی دارم بازم چشمانم از حسرت خیس است

 آخر چرا تو را غریبه میدانم؟

 تو که تمام دل را مال خود کرده ای تو که الماس چشمایم را گرفته ای

 یادت است غریبه من انروز تو را دیدم

  من بین آن همه چشم تو را شناختم تو را که با همه فرق داشتی اما چرا همه نمیرفتند

 تا من بتوانم با تو تنها باشم؟

 تو را که بعد از آن قبله ام را بر گرداندم و چشمهایم گریان است

 مدتی است که مثل روحی سرگردانم

 مثله روحی که در کوچه های شعر به دنبال آشنایی تو می گردم

 تا شاید دستهایم که از لبهایم عاشقترند از تو نشانی پیدا کنند

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهیار چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.naz66.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشم به من هم سری بزنید...
به امید دیدار...

Roofoozeh چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:39 ب.ظ http://partizanha.blogsky.com

وبلاگ عاشقانه ی خوبی داری ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد