عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

خوش به حال ...

خوش به حال ...

خوش به حال آن مرد که در زندگیش تو راه بروی
خوش به حال مردی که برایش تو شیرین زبانی کنی
خوش به حال مردی که نگاه پاک و معصومانه تو هر روز به او خیره شود
خوش به حال مردی که دستهای قشنگ تو دکمه های پیراهنش را
باز کند ، ببندد ، تا لبهایت به نجوایی بخندند
حسرت دستهایت مانده به چشمهایم ، به خوابهایم ، به کش و قوس های تنم
در حسرت دستهایت پرپر میزنم
چقدر برایت قصه بگویم
چقدر ببوسمت ، نوازشت کنم  ، موهایت را نفس بکشم تا خوابت ببرد  ؟
چقدر نگاهت کنم ؟
نگاهت کنم تا خوابت ببرد
چقدر بی تو به تو فکر کنم ؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ق.ظ http://cinemativ.blogsky.com/

اگه میخوای تبادل لینک کنیم منو با عنوان
¤آنجلینا جولی - جسیکا آلبا - اسکارلت جانسون - پنه لوپه کروز¤
لینک کن تو نظرات بگو منم لینک می کنم

مرتضی شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.kaboose-tanhai.blogsky.com

مطالب قشنگی داشتی
موفق باشی
به ما سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد