عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

چیزی بگو

چیزی بگو خیال من آشفته تر شود 

چیزی شبیه شعر دلم زیروبر شود 

چیزی شبیه عطر حضور همیشه ات

از خاطرات دور ولی ساده تر شود

خواندم حضور چشم تو اینجا همیشگی است

خوش دارم این خیال کمی تازه تر شود

تکراربی نهایت یک راه بی تو هیچ

حالا خیال کن پای دلم خسته تر شود

ترسیده ام زهای وهوی غریب غریبه ها

ترسم صدای آشنای تو هم دورتر شود

عمری گریخته ام از چند و چون عشق

ترسم که سعی دل به نگاهت هدر شود

من بین ماندن و رفتن عجیب حیرانم

شعری بخوان که رفتن دل سخت تر شود

من خوب می شناسمت از لحن واژه ها

ترسم دلم نبینی و آواره تر شود

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.ottelo.blogsky.com

سلام . وبلاگ خوبی دارید . به ما هم سر بزنید . موفق باشید .

---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|------------------------|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|

دوست پاییزی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:38 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
خیلی خوشحالم کردی که به جشن تولد مامانیم اومدی..خیلی ممنونم از لطفت..
برات آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم..
امیدوارم که سال خوبی رو پیش رو داشته باشی..

از طرف دوست پاییزی و ترنم بهار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد