عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

تا کی ؟

 تا کی ؟ تا کی می خوای اومدنت رو پشت روزها و هفته های تقویم  قایم کنی ؟ تا کی

می خوای واسه بودنت واسه اومدنت بارون رو بهونه کنی؟ بس نیست ؟

 این همه از تو گفتن بس نیست ؟تا کی باید از تو بنویسم ؟

 خسته شدم ... خسته شدم از بودن با خاطره هات...خاطره هایی که مال من نیست و

در من غوطه ور شده...امشب می خوام دستات رو تو دست مهتاب بذارم ...

 امشب میخوام دیگه نباشم و دلم رو بسپرم به آسمون...وقتی واژه هام در برابر تو کم میارن

 دلم دیگه حرفی واسه گفتن نداره ...دلم آروم شده آروم تر از عمق نگاه تو...

دیگه وقت رفتنه...دل بیتابم رو کنار چشات جا میذارم و گم میشم تو همه ی بودن ها و رفتن ها...

همین جا کنار خاطره های نبودن تو و بودن و موندن من آخر دفتر

خاطراتم مهر پایان میزنم...حالا این تو و این خاطره های بارونی بودن خیالت....

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ارسال عکس های نایاب شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ http://Www.Best.33Ir.com

سلام عزیزان اول ازتون میخوام که در گروه من عضو بشید چون میخوام عکس های دوستان نامردمو بهتون بدم
آدرس سایتم> WwW.Best.33Ir.Com
دوم> منو لینک کنی


یه وسیله برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم
موفق باشی
^^^^^^^^^
°°°°°°°°°°°° |/°
منو°°°°°°°°° |_/°
°°لینک °°°°° |__/°
°° می کنی ؟ |__/°
°°°°°°°°°°° |___/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~
~~~~~/ _میتونی منو لینک کنی _\~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....

نسی جوون یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ب.ظ http://lovelytimes.blogsky.com/

به نام خدا
سلام سیاوش جان...
خوبییی؟؟؟
اونی که رفته دیگه رفته....
برنمیگرده.... اگه هم برگرده بودنش بی فایدست...

کاش تمام آدم های دنیا و عشق های لبریز از آنها
جز واقعیت چیزه دیگری نبود
کاش اگر به کسی محبتی نثار می کردیم آن را درست پاسخ می داد
کاش تمام دروغ ها از جام پاک عشق دور می گشت
کاش عشق در نقطه ای از دل باقی می ماند
که صداقت در آن ریشه کرده است
کاش لحظه ها آهنگ عشق می ساختیم
کاش تمام دوست داشتنها از عشق بود
و تمام کتاب های دنیا از دوستی ها می نوشتند
کاش تمام قلمها وقتی به دست گرفته می شدند
نام تو را می نوشتند
کاش تو برای من بودی و افسوس که.........
کاش همیشه پائیز بود
و من صدای خش خش برگها متوجه آمدنت می شدم
کاش همیشه غروب تو را برای من می آورد
و با بودن تو به پایان می رسید
کاش رفتن نبود و همیشه تو می آمدی..........
یا حق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد