عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

همسایه خدا بودیم ...

ما همسایه خدا بودیم ...

شاید مرا دیگر نشناسی ، شاید مرا به یاد نیاوری، اما من تورا خوب  می شناسم.ما همسایه شما بودیم شما همسایه ما و همه مان همسایه خدا .

یادم می آید گاهی وقت ها می رفتی . زیر بال فرشته ها قایم می شدی .و من همه ی آسمان را دنبالت می گشتم؛تو می خندیدی و من پشت خنده ها پیدایت می کردم

خوب یادم هست که آن روزها عاشق آفتاب بودی .توی دستت همیشه قاچی از خورشید بود.نور از لای انگشت های نازکت می چکید.راه که می رفتی ردَی از روشنی روی کهکشان می ماند

یادت می اید ؟گاهی شیطنت می کردیم و می رفتیم سراغ شیطان .تو گلی بهشتی به سمتش پرت می کردی و او کفرش در می امد.اما زورش به ما نمی رسید .فقط  می گفت:همین که به پایتان به زمین برسد ،می دانم چطور از راه به درتان کنم.

تو شلوغ بودی ، آرام و قرار نداشتی .آسمان را روی سرت می گذاشتی و شب تا صبح از این ستاره به ان ستاره می پریدی و صبح که می شد در آغوش نور به خواب می رفتی

اما همیشه خواب زمین را می دیدی.آرزویی رویا های تو را قلقلک می داد .دلت می خواست به دنیا بیایی.و همیشه این را به خدا می گفتی.و آن قدر گفتی و گفتی تا خدا به دنیایت آورد. من هم همین کار را کردم ،بچه های دیگر هم؛ ما به دنیا آمدیم و همه چیز تمام شد.

تو اسم مرا از یاد بردی و من اسم تورا. ما دیگر نه همسایه هم بودیم نه همسایه خدا .ما گم شدیم وخدا را گم کردیم...

دوست من ، همبازی بهشتی ام ! نمی دانی چقدر دلم برایت تنگ شده،هنوز آخرین جمله خدا توی گوشم زنگ می زند ، از قلب کوچک تو تا من یک راه مستقیم است ،اگر گم شدی از این راه بیا .بلند شو.از دلت شروع کن.

شاید دوباره همدیگر را پیدا کنیم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آگرین یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ق.ظ

ولی من یادمه
خدا گفت:
بین من و تو هیچ فاصله و راهی نیست
حتی راه مستقیم
خدا گفت:
من پیش توام
همیشه و هر زمان که تو بخواهی
و مرا یاد کنی
خدا اینجاست
من اینجام
تو اینجایی
همه هستیم
همه با خداییم
همه خداییم
........
دوست آسمانی ام
آسمانت آبی تر
آبی تر

فائزه چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ب.ظ

تو می آیی...........یقین دارم که می آیی...............زمانی که مرا در بستر سردی میان خاک بگذارند تو می آیی...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد