عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

خداحافظ

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم
خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
خداحافظ، و این یعنی در اندوه تو می میرم
در این تنهایی مطلق، که می بندد به زنجیرم
و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد
و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد
چگونه بگذرم از عشق، از دلبستگی هایم؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم؟
خداحافظ ، تو ای همپای شبهای غزل خوانی
خداحافظ، به پایان آمد این دیدار پنهانی
خداحافظ، بدون تو گمان بردی که می مانم
خداحافظ، بدون من یقین دارم که می مانی!!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
اشکان پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ http://setare-talayee1.blogfa.com/

سرتاسر کوچه حجله بندان
عکس تو میان قاب خندان

ای ماه منم چراغدارت
چون لاله همیشه داغدارت

ان روز که داس ماه ..نو شد
باغ گل سرخ من درو شد

بر شانه ی من غمت چو کوهی است
در شهر چه بزم با شکوهی است

بر دوش من این کجاوه ی کیست
اینجا همه حاضرند و او نیست ...

آه تو چه آه بیصدایی
درد تو چه درد بی دوایی

ماندیم چو شمع مرده بیدار
بر بسترت ای طبیب بیمار

دویار دو هم قطار بودیم
دو دوست دو غمگسار بودیم

آن روز که پیک مرگ آمد
رگبار زد و تگرگ آمد

آن سر روان به خاک افتاد
خون در دل چاک چاک افتاد

در غربت سرد این بیابان
تنها به کجا چنین شتابان ؟

سرمست زجام تلخکامی
من نیز به شیوه ی نظامی:

گویم " ز گزند خاک چونی
در ظلمت این مغاک چونی

آن خال چو مشک دانه چون است
آن چشمک آهوانه چون است

یار است و عجب عزیز یار است
از من به بر تو یادگار است

من داشته ام عزیز وارش
تو نیز چو من عزیز دارش

فر یاد تو از میانه برخاست
اندوه تو جاودانه بر جاست ..."

آژانس ایران خبر پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.ina-irannews.com

آژانس ایران خبر در راستای خبررسانی و انتشار اخبار دقیق فعالیت می کند.
در آژانس ایران خبر می توانید علاوه بر دسترسی به اخبار ایران, جهان و خاورمیانه از صفحات مختلف: فرهنگی, هنری, علمی و تکنولوژی , سرگرمی, فیلم و صوت و... دیدن کرده و لینک کنید.
از کلیه دوستداران خبرگزاری آژانس ایران خبردعوت می کنیم از این پس برای مشاهده آژانس ایران خبر به این آدرس مراجعه کنند:
آدرس خبرگزاری:
www.ina-irannews.com
ایمیل:
info@ina-irannews.com
لطفا مارا لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد