عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

آیا می شناسیدم؟

نام من عشق است آیا می شناسیدم؟

زخمی ام - زخمی سراپا م یشناسیدم؟

با شما طیکردهام راه درازی را

خسته هستم- خسته آیا می شناسیدم؟

تا غزلهای شماها، می شناسیدم؟

این زمانم گرچه ابر تیره پوشیده است

من همان خورشیدم اما، می شناسیدم

پای رهوارش شکسته سنگلاخ دهر

اینک این افتاده از پا، می شناسیدم؟

میشناسد چشمهایم چهرههاتان را

همچنانی که شماها می شناسیدم

اینچنین بیگانه از من رو مگردانید

در مبندیدم به حاشا، می شناسیدم!

من همان دریایتان ای رهروان عشق

رودهای رو به دریا! می شناسیدم

اصل من بودم, بهانه بود و فرعی بود

عشق(قیس) و( حسن)لیلا می شناسیدم؟

در کف(فرهاد)تیشه من نهادم، من!

من بریدم(بیستون) را می شناسیدم

مسخ کرده چهرهام را گرچه این ایام

با همین دیوار حتی می شناسیدم

من همانم, مهربان سالهای دور

رفتهام از یادتان؟ یا می شناسیدم؟ 


راه ششصد سالهای از دفترحافظ
نظرات 1 + ارسال نظر
قایق آبی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

سعی نکنیم بهتر یا بدتر از دیگران باشیم ، بکوشیم نسبت به خودمان بهترین باشیم .
movafagh bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد