عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

دیگر بس است

 

دلم می گوید بس است ! دیگر بس است .....

 

در انتظار مهربانی اش ماندن، انتظار عاشق شدنش ،

 

تا کی در انتظار یک کلام ماندن ((دوستت دارم ))!!!

 

مگر سخت است ،آخر چقدر سنگین است ؟!

 

وزنش را می گویم که به زبانت نمی چرخه ؟!

 

بس است ....دیوانه شدن بس،حال مثل او شدن ،مگر سخت است !؟

 

مثل او باش سنگ ...بی عاطفه ...سخت !!

 

دیگر دلهره داشتن یا نداشتن اش ،

 

خواستن یا نخواستن اش ،آمدنش بس است !!

 

کوله بار انتظار روی دوشم سنگینی می کند .

 

تلخی ها، ناکامی ها ،یادها ،خاطره ها ، بس است !!

 

می خواهد تمام شود ؟! رفتنت را حس کردم ،

 

رد پای مانده ربر احساسم :آرزو هایم

 

عاشقت بودم .....باورت شد .....

 

قسم خوردم و باز هم ،رفتی و من یاد گرفتم تلخ باشم مثل زهر

 

زندگی ام پرشده بود از هراس با دلهره ثانیه می گذراندم ،

 

دلواپسی ودقیقه های انتظار ....

 

گاه زندگی چقدر تلخ می شود .

 

حال می خواهم تمام شود کاش اصلا نشود .

 

عشق یعنی خرد شدن ،در خورد شکستن ،

 

حقارت ....... من عاشقم پس بس است !!

 

دلهره نبودنت ترس تنها ماندنم ،کم آوردم ؟!

 

منتظر این لحظه ای که گویم ... کم آوردم !

 

دلم هنوز برایت می تپد ، ولی رفتی ....کم آوردی

 

کاش لحظه اوج گرفتن آرزوهایت خاکستر بر باد

 

رفته آرزو های مرا هم می دیدی

 

می خواهم تمام شود ...... بس است دیگر

 

من آمدم ،تو نیامدی

 

من خواستم و نخواستی

 

من بودم و تو هیچ وقت نبودی !!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ق.ظ http://www.minase.blogfa

سلام
وبلاگتون خیلی قشنگه.چقدم آرشیوتون پره!!از 85 تا حالا.موفق باشید.من با اجازه لینکتون کردم.

الناز یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:33 ب.ظ http://sarzamine-yakhi.blogsky.com

بعد از ۹ماه آپ کردم تشریف بیارین با شعری از مشیری منتظرتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد