عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

نازنین

دیر گاهیست دل من می پندارد
دل هر کس دل نیست
قلبها از آهن و سنگ
قلبها بی خبر از عاطفه اند
بی وفایی تا به کی از پا فتادم نازنین
بر دلم از عشق تو داغی نهادم نازنین
من که هم چون کوه بودم در دیار عاشقان
برگ کاهم کردی دادی به بادم نازنین

نظرات 1 + ارسال نظر
زیبا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام دوست خوب من
من به تازگی به جمع شما بلاگ اسکایی ها اضافه شدم و خیلی خوشحال میشم که به من سر بزنی
وبلاگ من در مورد زیبا سازیه و خیلی خوشحال میشم که استفاده کنی و نظرت رو در موردشون بدونم
اگه پیشنهاد و یا انتقادی داشتی حتما بهم بگو چون نظرت می تونه به بهتر شدن وبلاگم خیلی کمک کنه
دوست من این اسم وبلاگ منه
.•* زیبــــــا ســـــاز بـــرای مــــــا *•.
با همین اسم لینکم کن و بهم بگو تا منم تو رو با چه اسمی لینک کنم
یادت نره بهم سر بزنی ها ...
http://zibasaz4us.blogsky.com
منتظر حضور گرمت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد