عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

آیا او هم ...؟

وقتی که یک رابطه تمام میشود ، بزرگترین درد آدمی این ست که درگیر میشود...
آیا آن طرف هم در تمام این روزها ، ماه ها ، سال ها به آن روزهای خوب فکر میکند ... ؟
آیا او هم در حجم وسیع خاطرات غرق میشود ... ؟
آیا او هم آهنگ های همیشگی را گوش می دهد یا نه دیگر طبع ش تغییر کرده... ؟
آیا او هم وقتی پا بر سنگ فرش آن خیابان معروف که میگذارد یاد خیلی چیزها می اُفتد... ؟
... آیا او هم هنوز همان سیگار همیشگی را میکشد... ؟
آیا او هم شماره تلفن مرا از حفظ است یا نه... ؟
آیا او هم بایگانی عکس های قدیمی دارد یا که نه... ؟
آیا آیا آیا ...
این سوالات است که مثل خوره روح آدمی را می جود و آدم تلخ لبخند میزند و عمیق سیگار می کشد و دم به دم پیر و پیرتر میشود...
.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
جوجو دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ http://bir-jand.blogsky.com

آیا میخواهید نامه های عاشقانه تان با سرعت نور به مقصد برسد؟
با مطلبی از معرفی این قابلیت در اینترنت آپم

شوهرجان دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ق.ظ http://pws.blogsky.com

جانا سخن از دل ما میگویی...!


آپم

باران دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

من به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود..........................................!

گاهی دوست دارم ازاین شهر برم چون تو توی این شهری چون دیوارای این شهر تورو یادم میارن .
گاهی دلم میخواد فریاد بزنم میخوام جیغ بکشم دلم میخواد ببینمت ولی باز میگم هرچی نباشی بهتره
گاهی وقتا بوی تو رو احساس می کنم عذابم میده چقد بددده
گاهی وقتا لحن صحبتت و با یکی دیگه میشنوم چقدر مثل تو حرف میزنه ه ه ه ه
گاهی وقتا نگاه یکی دیگه رو مثل تو میبنم چقدر نگاهش شبیه توست.
گاهی وقتا خاطره هاتو مرور میکنم چقدر دیونم دوباره گریه میکنم
تو توی خیالم صدام میزنی خانمی ! و من بلند توی واقعیت میگم جونم آقایی!
گاهی وقتا بهم میخندن!!!!!!!!!.هنوزم به یاد مونده فلانی هستی بیا بس کن ؟؟؟؟چقدر حرفاشون عذابم میدن .
گاهی وقتا واقعا بهت احتیاج دارم به دستات به شونه هات به آغوشت ولی ...........
میدونی!!! حس کردی چقدر سخته وقتی تونیستی دیوارتکیه گاهمه سرم به دیوار ه
آخه کسی دیگه شونه واسه سرم نیست تکیه واسه پشتم نیست.
گاهی وقتا میخوام برگردم به عقب به خدا میگم: میگم خدایا یابزن بره عقب یا نه اصلا بزن بره خیلی جلو آخه اینجای زندگی دلم خیلی گرفته .
حسش میکنی دلم زیر همه ی این غصه ها شکست صداشو میشنوی دیگه صدایی هم واسه ناله نداره .
تو کجایی الان باکی هستی چکار میکنی ؟هنوزم به من فکر میکنی ؟هنوزم واست همون هستم که میگفتی هنوزم تو قلبت فقط منو داری؟یا نه جامو دادی به کسی ؟
من جامو به کسی نمی دم من جای خودمو میخوام توی قلبت اونجا مال منه
امانت دارخوبی نبودی.
دلم برات تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد