عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

زندگی خودمه...

اخلاقم گنده؟به خودم مربوطه!


غرورم ازحد گذشته؟به خودم مربوطه!


تمام زندگیم خودخواهانست؟زندگی خودمه!


ازعده ای متنفرشدم؟به خودم مربوطه!


دوست دارم تنهاباشم؟حس خودمه!


دوباره عاشق شدم؟دل خودمه!


نگاهم به نگاه اون دوختست؟چشای خودمه!


صدای خنده هام ازحد عادی بلندتره؟خوش حالی خودمه!


عده ای روبه فراموشی سپردم؟حافظه خودمه!


دلم میخواد اینجوری باشم مجبور به تحمل من نیستید راحتم بزارید زندگی خودمه...



نظرات 2 + ارسال نظر
آیهان چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ http://sodoko.blogsky.com/

اعصابت داغونه ها..
شوخی کردم
موفق باشی.

نادیا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ http://ghasedake-khiali.blogfa.com/

اوممممم ......
میخوام یکم گلمو اذیت کنم به کسی چه مربوطه گل خودمه
میخوام چندتا از شاخه های اضافیشو بشکنم و هرسش کنم به کسی چه مربوطه
میخوام ببرم یه مدت بذارمش تو یه گلدون تنگ و کوچولو تو گلخونه به کسی چه مربوطه سوز زمستون خشکش میکنه
میخوام دورش یه توری بکشم به کسی چه مربوطه این زنبورای مزاحم گاهی با گرده براش تخم آفتم میارن
حالا بذار خارای این گلم یکم دستامو زخمی کنه به کسی چه مربوطه دست خودمه
عوضش بهار گلم خیلی قشنگ میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد