عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

بدرود

دوستان عزیز ممنون تا به بلاگ من سر می زنید و من و با نظراتتون دلگرم می کنید ولی خوب به خاطر اینکه


دارم می رم سربازی حداقل تا دو ماه دیگه نمی تونم وبلاگ رو به روز کنم و


این آخرین پستی هست که می زارم پس تا حدود دو ماه دیگه بدرود.


 


 

 

به گمانم بزرگترین دارایی زندگی من 

 

همین دوست های دیده و نادیده هستند...

 

همین دوست هایی که برایت پیغام می گذارند...

 

که اعلام می کنند حواس شان به تو هست... 

 

همین ها که با دو سه خط پیغام نشان می دهند چقدر دل شان پیِ تو ، 

 

دل تو و درد توست....

 

همین ها که پی جویند...که نباشی دلگیرند...

 

همین ها که دلتنگ ات می شوند و بی مقدمه برایت می نویسند...

 

با بهانه ، بی بهانه دو سه خط شعر می فرستند...

 

که بدانی خودت...

 

وجودت...

 

خوب بودن حال و احوالت برای کسی مهم است...

 

دو سه خط پیغام،

 

حس شیرینی ست که بدانی بودن ات برای کسی اهمیت دارد،

 

نبودن ات کسی را غمگین می کند...

 

خواستم بگویم که چقدر این دارایی های زندگی ام،

 

این دوستان دیده و نادیده، برایم پر ارزش ند...

 

که چقدر خوب است دارمشان...

 

چه خوب است هستید





امیدوارم همیشه خوب و خوش و موفق باشید. 


نظرات 5 + ارسال نظر
mehrab دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:35 ب.ظ http://mehrabkamali.blogsky.com

salam
webloge ghashangi darid
movafagh bashid

مرسی از لطفت

رویا دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:59 ب.ظ

ای وای من ...
آقا سیاوش بخدا دلم گرفت که میری یه مدت تنهامون میزاری
ایشالا هرجا هستی سالم و سر حال باشی
خدا پشت و پناهت

رسم روزگار همینه دیگه هر اومدنی رفتنی داره ولی خوب این رفتن ظاهرا موقتیه

علیرضام سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ق.ظ

چند سالت بود سیاوش؟ خوش میگذره نگران نباش

خوش که گذشت حسابی امیدوارم از این به بعدشم خوب و خوش باشه

کویر دانلود چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:59 ب.ظ http://bir_dl.rozblog.com

سلام خوبی
وب جالبی داری
اگه وقت کردی سری هم به من بزن
اگه با تبادل لینک هم موافق بودی منو به اسم"کویر دانلود" به آدرس:WWW.Bir_dl.rozblog.comلینک کن و بعد بیا تو وب سایتم برو قسمت تبادل لینک هوشمند و اسم و آدرس وبتو بده تا لینک بشی.
در ضمن درصورت امکان توی تجهیز انجمن وب سایتم بهم کمک کن مطلب بزار
مر30
موفق باشی

پگاه یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:53 ق.ظ

سلام و خداقوت.امیدوارم سربازی سخت نگذره
میخاستم بدونم این نوشته از کیه
منون میشم

سلام و تشکر
راستش نمی دونم نویسنده این متن کیه معمولا اگه نوشته ای از جایی می نویسم اگه نویسنده رو بشناسم پایینش می نویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد