عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

ستاره

 تو اسمون زندگی ام ستاره بوده بی شمار

اما شبهای بی کسی یکی نمونده موندگار

یکی نمونده از هزار

ستاره های گمشده هر شب من هزار هزار

اما همیشگی تویی ستاره ی دنباله دار

یکی نمونده از هزار

ای اخرین تنهاترین اواره عاشق

هر شب عمرم همراه با من ستاره عاشق 

 ستارهای گمشده هر شب من هزار هزار

اما همیشگی تویی ستاره ی دنباله دار

یکی نمونده از هزار

ای تو اشنای ناشناسم

ای مرحم دست تو لباسم

دیوار شبم شکسته از تو از

از ظلمت شب نمی هراسم

انگار که زاده شده با من

عشقی که من از تو می شناسم

ای اخرین تنهاترین اواره عاشق

هر شب عمرم همراه با من ستاره عاشق

 ستارهای گمشده هر شب من هزار هزار

اما همیشگی تویی ستاره ی دنباله دار

تو بودی و هستی هنوز سهم من از این روزگار

با شب من فقط تویی ستاره ی دنباله دارش

با شب من فقط تویی 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد