عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

باید ....

 

 

می دونی ...

باید بفهمی وقتی دلت می گیره ،

تنهایی …

باید یاد بگیری از هیچ کس توقع نداشته باشی ،

باید عادت کنی که با کسی درد دل نکنی ،

باید درک کنی که هر کس مشکلات خودش و داره ،

باید بفهمی وقتی ناراحتی …

دلتنگی …

یا بی حوصله ای …

هیچ کس حوصلۀ تو رو نداره ،

دیگه باید فهمیده باشی ،

همه رفیقِ وقتای خوشی اند ...!!!!

 

ترس


گفت خیلی می ترسم

 

گفتم چرا ؟

 

گفت چون از ته دل خوشحالم

 

این جور خوشحالی ترسناک است


پرسیدم آخر چرا ؟


و او جواب داد :


وقتی آدم این جور خوشحال باشد سرنوشت آماده است چیزی را از آدم بگیرد!

 



 

بادبادک باز 

خالد حسینی

رویایی ترین کسی که میخواستم تو بودی


ســالــها بــعــد


بی هوا وقتی یادت می افتم


وقتی همه خوابند


می رو م در آشپزخانه و یک نخ سیگار روشن می کنم


در آن نور کم سوی چراغ خواب به تو فکر می کنم


از سیگارم کام های عمیق میگیرم


در حالی که در فکرت غرق میشوم ، سیگارم رو به اتمام است


و من با عذاب و با دلی پر از غم


ســالــها بــعــد


مردی هستم با موهای سفید و چهره ای خسته


کسی که خیلی ها میشناسنش اما


او با هیچکس جز یاد تو آشنا نیست . . .