عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

خالی ام از احساس

خوبم...باور کنید...

اشکها را ریخته ام...غصه ها را خورده ام...

نبودنها را شمرده ام...


این روزها که میگذرد خالی ام...

خالی از خشم،نفرت،دلتنگی...و حتی از عشق...


خالی ام از احساس ...!!!

بهانه

روزی با خودم عهد کردم که با هر پُـکی که به سیگارم میزنم , ذره ذره فراموشت کنم..


سیگار اول , پـُک اول , پـُک دوم , ... , پـُک آخـــر....


سیگار دوم , پـُک اول , پـُک دوم , ... , پـُک آخـــر...


سیگار سوم...


سیگار چهارم...


امروز که به خودم آمدم , مردی را یافتم که سال هاست به یاد تو سیگار می کشد ولی دریغ


از ذره ای فراموشی...


هر پُـک به یاد تو , با غم تو , به بهانه ی تو ....


میبینی ...؟ هنوز هم تــــــــــو بهانه ی سیگار کشیدنی...



آدم هـا


آدم هـا می آینـد

زنـدگی می کننـد

می میـرنـد و می رونـد ...

امـا فـاجعـه ی زنـدگی ِ تــو

آن هـنگـام آغـاز می شـود کـه

آدمی می رود امــا نـمی میـرد!

مـی مـــانــد

و نبـودنـش در بـودن ِ تـو

چنـان تـه نـشیـن می شـود

کـه تـــو می میـری

در حالـی کـه زنــده ای ...

قــــطار


هیچ قــــطاری از این اتــــاق نمی گذرد


من اینجــــا نشسته ام


و با همین سیــــــگار


قــــطار می آفرینم


نمی شنـــوی …!؟


سرم دارد سوت می کشد …


زندگی خودمه...

اخلاقم گنده؟به خودم مربوطه!


غرورم ازحد گذشته؟به خودم مربوطه!


تمام زندگیم خودخواهانست؟زندگی خودمه!


ازعده ای متنفرشدم؟به خودم مربوطه!


دوست دارم تنهاباشم؟حس خودمه!


دوباره عاشق شدم؟دل خودمه!


نگاهم به نگاه اون دوختست؟چشای خودمه!


صدای خنده هام ازحد عادی بلندتره؟خوش حالی خودمه!


عده ای روبه فراموشی سپردم؟حافظه خودمه!


دلم میخواد اینجوری باشم مجبور به تحمل من نیستید راحتم بزارید زندگی خودمه...