عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

آسمان

 

چقدر دلم هوای آسمان کرده فرقی نمی کند ابری باشد یا ستاره باران دلم برای آسمان تنگ است

انگار باز حال و هوای دلم ابری شده گلویم از بغضی سنگین می سوزد

چشمهایم می خواهند ببارند ولی نمی گذارم مثل همیشه

این هم یکی دیگر از معایب بزرگ شدن است حالا آرزو دارم بتوانم کودکانه گریه کنم ولی افسوس...

دلیل عاشق شدن

 

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش

       گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس

      به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند...

 

دلم گرفته

دلم اندازه این ابرا گرفته

غم عالم توی قلبم جا گرفته

چی بگم هر چی بگم فایده نداره

 عشق تو خنده از از این لبها گرفته

 

سخت است

سخت است که می نوش کس دیگر بود

شمع شب خاموش کس دیگر بود

با یاد کسی که دوستش داری

یک عمر در آغوش کس دیگر بود

 

 

دل بیچاره

برای رسوایی این دل بیچاره 

 تنها همین گونه های خیس

همین دست های یخ کرده

و همین لب های لرزان

کافی است

     به خدا !

 تا وقتی که دست های مهربان تو

آرامش بخش این تن تنهاست

از هیچ کس و هیچ چیز ی نخواهم ترسید

   تو که می دانی

برای شکستن این دل بیچاره

   تنها یک چین پیشانی

  یک خم ابرو

یک نگاه طوفانی کافی است.

 

نمیدانم چرا؟؟

نمی دانم چرا رفتی ...نمیدانم چرا؟؟

شاید خطا کردم و تو بی آن که فکر غربت چشمان من باشی..

نمیدانم کجا...تا کی ..و برای چه؟

رفتی و بعد از رفتنت بارون چه معصومانه بارید



جهنم

جهنم

درویشی به اشتباه فرشتگان به جهنم فرستاده میشود . پس از اندک زمانی داد شیطان در می آید و رو به فرشتگان می کند و می گوید : جاسوس می فرستید به جهنم؟! از روزی که این آدم به جهنم آمده مداوم در جهنم در گفتگو و بحث است و جهنمیان را هدایت می کند و ...

حال سخن درویشی که به جهنم رفته بود این چنین است: با چنان عشقی زندگی کن که حتی بنا به تصادف اگر به جهنم افتادی خود شیطان تو را به بهشت باز گرداند

 

اگر عشق معنا شده

اگر عشق معنا شده دربیان دوستت دارم

اگر عشق سر چشمه گرفته از محبت تو

اگر عشق نهاده شده در سراپا وجود تو

اگر عشق وجود دارد در نگریستن به تو

اگر به پایان می رسد فاصله ها با فکر تو

اگر...

و هزار اگر دیگر..

می خواهم تا ابد در رخ زیبایت بنگرم

و به تو بیاندیشم

و از محبت عشق تو سیراب شوم

تا بدانند عاشقم

منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم

دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم منتظر لحظه ای هستم که در کنارت

بنشینم سر رو شانه هایت بگذارم....از عشق تو.....از داشتن تو...

اشک شوق ریزم منتظر لحظه ی مقدس که تو را در آغوش

بگیرم بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم وبا تمام

جود قلبم وعشقم را به تو هدیه کنم اری من تو را دوست دارم

وعاشقانه تو را می ستایم

 

 

معجزه ای شگفت انگیز

مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید .
تا معجزه ای شگفت انگیز را متوجه شوید.
(این مطلب برگرفته از اساطیر چینی است)

1. ابتدا کف دو دستتان را روبروی هم قرار دهید و دو انگشت میانی
دست های چپ و راستتان را پشت به پشت هم بچسبانید.
2. چهار انگشت باقی مانده را از نوک آنها به هم متصل کنید
3. به این ترتیب تمامی پنج انگشت به قرینه شان در دست دیگر متصل هستند .

4. سعی کنید انگشتان شصت را از هم جدا کنید.
انگشت شصت نمایانگر والدین است.
انگشت های شصت می توانند از هم جدا شوند
زیرا تمام انسان ها روزی می میرند .
به این صورت والدین ما روزی ما را ترک خواهند کرد.
5. لطفا مجددا انگشت های شصت را به هم متصل کنید .
سپس سعی کنید انگشت های دوم را از هم جدا نمائید.
انگشت دوم (انگشت اشاره ) نمایانگر خواهران و برادران هستند.
آنها هم برای خودشان همسر و فرزندانی دارند .
این هم دلیلی است که انها ما را ترک کنند.
6. اکنون انگشت های اشاره را روی هم بگذارید و انگشت های کوچک را از
هم جدا کنید. انگشت کوچک نماد فرزندان شما است.
دیر یا زود آنها ما را ترک می کنند تا به دنبال زندگی خودشان بروند.
7. انگشت های کوچک را هم به روی هم بگذارید. سعی کنید انگشت های چهارم
(همان ها که در آن حلقه ازدواج را قرار می دهیم) را از هم باز کنید.
احتمالا متعجب خواهید شد که می بینید به هیچ عنوان نمی توانید آنها را از هم باز کنید.
به این دلیل که آنها نماد زن و شوهرهای عاشق هستند که برای تمام عمر با هم
می مانند. عشق های واقعی همیشه و همه جا به هم متصل باقی می مانند.
انگشت شصت نشانه والدین است .
انگشت دوم خواهر و برادر .
انگشت وسط خود شما .
انگشت چهارم همسر شما .
و انگشت آخر هم نماد فرزندان شما است .

 

 

عشق واقعیتی است

عشق واقعیتی است
ونه حقیقتی
که عشق را در هیچ کجا
حقی نیست
توفنده و شورنده و سوزنده
که می گدازاند اول جان را
و بعد تن را
ابتدایش شادی و انتهایش غم
داغی است بر دل
که سوزشی در جان دارد
و نرمشی در چشم
و
واماندگی را در لحظه دیدار
بیداد از این ماندگار ترین
و شیرین ترین خطای دل ...

کیسه کوچک چای

کیسه کوچک چای

تمام عمر

دلباخته لیوان شد

ولی هربار که حرف دلش را می زد

صدایش

توی آب جوش می سوخت

کیسه کوچک چای

با یک تکه نخ

رفت ته لیوان

حرف دلش را آهسته گفت: لیوان سرخ شد