عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

دلم گرفته

دلم آینه درد است نمی دانی

تو کلبه ام ساکت و سرد است نمی دانی تو

بی تو سردترین خاطره ها می دانند

فصل هایم همه سرد است نمی دانی تو

دیر سالیست که در دست جنون چون مجنون

دل من بادیه گرد است نمی دانی تو

عاشقم کردی و رفتی و کنون با دل من

غم عشق تو چه کرده است نمی دانی تو

 

دوست داشتن درست مثل ایستادن در سیمان خیسه

که هر چه بیشتر توش بمونی سخت تر جدا میشی،

و اگر هم بتونی ازش بیرون بیای حتما رد پات باقی می مونه

 

یکی بود یکی نبود

برای سال ها می نویسم

 

           سال ها بعد که چشمان تو عاشق می شوند

 

                                    افسوس که قصه مادربزرگ درست بود

 

                                                         همیشه یکی بود و یکی نبود

 

این متنی که براتون گذاشتم متن نظر یکی از بازدیدکنندگان است

دیگه این قوزک پا یاری رفتن نداره
لبای خشکیدم حرفی واسه گفتن نداره
چشای همیشه گریون اخه شستن نداره
تن سرداب دیگه جایی برا خفتن نداره

 

کاش می شد

کاش می شد باردیگر سرنوشت از سر نوشت

 کاش می شد هر چه هست بر دفتر خوبی نوشت

      کاش می شد از قلمهایی که بر عالم رواست 

 با محبت, با وفا, با مهربانیها نوشت

کاش می شد اشتباه هرگز نبودش در جهان

داستان زندگانی بی غلط حتی نوشت

کاش دلها از ازل مهمور حسرتها نبود

کاین همه ای کاشها بر دفتر دلها نوشت

 

تنها باشید

همیشه سعی کنید تنها باشید

 چراکه تنها آمده اید

 وتنها خواهید رفت.

سعی کنید خانه ی قلبتان خالی از وجود دیگران باشد

 چرا که دوستی ها دراین دنیا جزهوس وریا چیز دیگری نیست،

اما اگر عاشق شدید

 تنها یکی رادوست بدارید

 برای یک نفر بخندید واشک بریزید،

تنها به خاطر یک نفر

 و بگذارید عشقی داشته باشید پاک وآسمانی.

 

دیشب

دیشب چشم هایم را بر هم گذاشتم

و آرزویی در دل کردم ...

آرزویی هر چند بچه گانه...

هر چند از روی دل...

هر چند ...

می دانم ممکن است به آرزویم نرسم

ولی حتی اگر به آرزویم نرسم!

من تا آرزوها و هر جا که درها را باز کنی

با تو هستم و خواهم بود

هرگز تو را فراموش نخواهم کرد

حتی اگر فاصله ها باعث دوری دیده ها گردد

همیشه در دلم خواهی ماند

جایی که جای هیچ کسی نیست بجز تو

و هیچ کسی نمی تواند جای تو را در دلم بگیرد...

نگاهت در یاد من همیشه جاوید است..

برای همیشه...

 

در هر آنچه روی میدهد نیکی نهفته است

خدایا!

 مرا متبرک گردان تا عشق ورزیدن و خندیدن را بیاموزم

 به همه ،

حتی کسانی که مرا درک نکرده اند

 یا با من بدی کرده و مرا رنجانده اند،

 مرا بیاموز تا عشق ورزم.

 در همه موقعیت ها و شرایط زندگی بخندم

 و بدانم در هر آنچه روی میدهد نیکی نهفته است 

 

عشق یک فریب بزرگ و قوی است

 و دوست داشتن یک صداقت راستین صمیمی،بی انتها و مطلق

 عشق در دریا غرق شدن است

و دوست داشتن در دریا شنا کردن!

 عشق بینایی را می گیرد و

 دوست داشتن می دهد

 

بهانه

بهانه

ای عزیز جان من

من برای مرگ خود یک بهانه می خواهم

یک بهانه ی پوچ عاشقانه می خواهم

از غمی که می دانی با تو بودنم ، مرگ است

بی تو بودنم هرگز

گر بهانه این باشد من بهانه می گیرم

عاشقانه می میرم

اگه از تو ننوشتم ، فکر نکن سرم شلوغه
توی زندگی یه وقتا ، تنهایی رمز عبوره
اگه از چشمات گذشتم ، فکر نکن عاشق نبودم
مطمئن باش توی دنیا ، دل به تو سپرده بودم
خیلی سخته بگی میرم ، وقتی می خوای که بمونی
وقتی می خوای تو خیالت ، شعرای قشنگ بخونی

من گذشتم از تو اما ، تو همیشه بهترینی
مثل اشکی واسه چشمام ، موندگاری و صمیمی
من می خواستم تو خیالم ، ازتو تا ابد بخونم
تنها باشم بی حضورت ، رازچشماتو بدونم

من می خواستم واسه دردام ، تنهایی خونه بسازم

با نت های مهربونیت ، شعرای قشنگ بسازم
می دونستم وقتی میرم ، دیگه تا ابد غریبم

حتی واسه چشم خیست ، بی وفاترین فریبم
شاید امروز که سیاهی ،رخنه کرده تو وجودم
بدونم که راستی راستی ، روزی عاشق تو بودم

و هنوز عاشقتم