عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

عشق چیست؟

 

به کوه گفتم عشق چیست؟ لرزید

به ابر گفتم عشق چیست؟ بارید

به باد گفتم عشق چیست؟ وزید

به پروانه گفتم عشق چیست؟ نالید

به گل گفتم عشق چیست؟ پرپر شد

و به انسان گفتم عشق چیست؟

اشک از دیدگا نش جاری شد گفت: دیوانگیست

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:24 ب.ظ

سلام می دونی عشق چیه؟
عشق نخود بقالی سر کوچه است که هر نامردی میره و می خره
و دل امثال منو با بیل و کلنگ نه با طعنه و کنایه می شکنه
عشق یه دروغ یه دروغ بزرگ
همین و بس
خاک بر سر اون کسایی بکنم که مثل خودمم عاشقن
خاک بر سرشون
اینو بدون عشق در ایران عشق نیست هوس دروغ ریا دو رویی
همین
معذرت می خوام
و خداحافظ

دختری که هیچ کس و جز تو نداره شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:30 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com



سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...

دختری که هیچ کس و جز تو نداره شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:32 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com



سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...

هم و ها یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ق.ظ http://gozargahh.blogsky.com/

سلام
قشنگ بود
خبر هم که نمیکنی مگر خودمون بیایم سر بزنیم
آپ کردم تونستی یه سربزن

عشق یعنی وقتی تو
انتخابت شک نداری
عشق یعنی کم کردن فاصله ها
عشق یعنی کلید یه رابطه محکم
عشق یعنی ...................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد