عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

چه دوری ،

 چه دوری ،
وقتی کنار تو نشسته ام و به آرزوهای خفته ام فکر می کنم
چه نزدیکی ،
وقتی فرسنگها از تو فاصله گرفته ام و در میدانچه قدیمی با میوه های کال حرف می زنم .
اتاقم پر از باران می شود ، وقتی رویا ها یم را فراموش می کنی و چشمهایم را پشت آفتاب جا می گذاری .
دلم پر از خون می شود وقتی سلامم را نمی شنوی و در کشتزار زندگی بذرهای شعله می پاشی .
ترانه های جبرئیل را بشنو و از تپه های غرور پایین بیا .
اگر ستاره ها از راه برسند  ماه به تو نگاه نخواهد کرد ، حرفهایم را باور کن .
یاسمنها درخشنده تر از پیش در حاشیه باغچه نشسته اند و به  آواز ماهی های حوض گوش می دهند .
دانه های برفکی جامه هایمان را سپید خواهند  کرد . کاش کسی انبوه برف را از بام قلبمان پاک کند .
رگهای من شبیه زمستان شده ا ند .پلکهای مرطوب مرا باور کن .
این باران نیست که می بارد ، صدای خسته من است که از چشمهایم بیرون می ریزد .
بیا از دالانهای تاریک بیهودگی عبور کنیم  و به چمنزاران روشن برسیم .
گذشته های خاموش را را دور بریز و خانه را پر  از بوی زنبق  کن .
بیا قلبهایمان را در اقیانوس بشوییم تا هیچ گاه طعم نمک را فرامش نکنیم .
اگر سلامم را پاسخ بگویی ، از آ واز قناریها برایت انگشتر و گرد نبند می سازم

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ب.ظ http://agna.blogsky.com


سلام !!!
راستش ، به طور تصادفی داشتم وبلاگ های بلاگ اسکای رو زیر و رو می کردم که به وبلاگ تو رسیدم .
یه جورایی تعجب کردم !!! میدونی چرا ؟ ... آخه همه چی داره ولی شمارنده نداره !!! همه ی وبلاگ های بزرگ شمارنده دارن ولی تو ...!!!
میخوام علتشو بدونم حتما بیا به وبلاگم و تو قسمت نظرات علتشو برام بگو .
راستی من تو وبلاگم 50 تا شمارنده با حال و زیبا گذاشتم که میتونی از اون ها استفاده کنی و وبلاگت رو با کلاس کنی .
توی قسمت نظرات نام شمارندتو بنویس تا در انتهای همان مطلب نام وبلاگت رو بنویسم که هم واست تبلیغات بشه و هم چند تا خاطر خواه پیدا کنی .

.::AGNA::.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد