عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

پست آخره سال ۸۶

سال نو رو به همه تبریک می گم

بازم ممنون که به من سر زدید

اینم پست آخره سال ۸۶

نگو به من بمون

 نه خواهشی نکن

تو را قسم بذار برم

دیگه نوازشی نکن

 با دو تا چشم پر گناه

 از دلم خواهشی نکن

از سر رام برو کنار

 اشک چشامو در نیار

 فقط میگم اینو بدون

 نگو به من دیگه بمون

 واسه دل شکسته نمونده دیگه راهی

 واسه این قلب خسته نمونده سر پناه

ی نه آشیون ، نه خونه

 وای نه این دل دیونه

 واسه موندن ندارم سر سوزن بهونه

 تو را قسم بذار برم

 حالا که خشک و پرپرم

اگر که غرق حسرتم

 همینه راه آخرم

 نگو به من بمون ،

 نه خواهشی نکن

با دوتا چشم پر گناه

دیگه نوازشی نکن

نگو به من بمون

 گذشته آب از سرم

 نه خواهشی نکن

 در این وداع آخرم

 نگو به من بمون

 عمر عشق من و تو دیگه تمومه

 زندگیم پیش تو راس راسی حرومه

 دل خوشیم پیش تو، تو بگو کدومه

 زندگی حرومه ،

 دل خوشیم کدومه ،

 وای اون چه ریخته شد پیشت ، عابرومه

 دوری از تو و عشقت ، آرزومه

 جاده سیاه غصه روبرومه

 دل خوشیم کدومه ،

 زندگیم حرومه

 وای نگو به من بمون

 نه خواهشی نکن

 تورا قسم بذار برم

 دیگه خواهشی نکن

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مرد باران پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ق.ظ http://rainct.blogsky.com

دوست عزیز سلام:
فرا رسیدن سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک و شاد باش میگم، امیدوارم در کنار همدیگه سالی خوب و پر بار، همراه با سلامتی و سعادت و موفقیت و شادکامی داشته باشید...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com
سال 1387 هـ.شـ.

آسمان ابری چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ق.ظ

آقا سال نو مبارک،امیدوارم سال خوبی داشته باشین،
مطلب خیلی خوب بود اشکم و در آورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد