عاشقانه
عاشقانه

عاشقانه

سکوت

. سکوت عجیبی دارد اینجا
دیگر تنها من مانده ام و خیال بودنت،
خنده هایت و نوشته هایی که ...
با خود چه کرده ای!؟ با من چه می کنی !؟
 دلم برایت تنگ می شود وقتی می خوانمت،
وقتی بلند بلند می خوانمت
تنهایی عجیبی است، دیوانه ام می کند گاهی
 وقتی می دانم دیگر برق چشمانت را توان دیدن نیست ...
کاش اینجا بودی، درست روبروی من!
سکوت می کردیم و در آن سکوت می خواندیم همدیگر را!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ماه یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ب.ظ http://tokhodemani.blogsky.com

وبلاگ قشنگی‌ داری ... ایشالا که همیشه موفق باشی‌ ... انگار ماها دردمون مشترک اینجا ! امیدوارم اینطور باشه ... به وبلاگ منم سر بزن خوشحال میشم

فاطیما سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ق.ظ

خیال بودن......
دلم برایت تنگ میشود وقتی میخوانمت.......

.......
قلبم سنگین میزنه.همه چی خوبه.آرومه.فقط دلم برای دلتنگی تنگ شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد